1 czerwca 2011

Wspaniały Dzień!

Już czerwiec, zauważyłyście? Jak ten czas szybko płynie!
W powietrzu pachnie czereśniami, truskawki zaczynają robić się słodkie. Cudownie!
Co mi przypomina, że do końca maja czekałyśmy na Wasze prace z materiałów z Wyprzedaży.
Czas na wyniki!
Zgłosiły się trzy osoby z naprawdę pięknymi pracami! I wszystkie trzy otrzymują od Craft4You bon o wartości 50PLN na zakupy w naszym sklepie :)
Panie:
Edyta 350
Cudne prace z Origins! Aż sięgnęłam po nie znów! Jak mi się uda, to w weekend pokaże bliźniacze mini albumy, które zrobiłam z tej serii. I obiecuje, ze będzie to inny format niż ostatnio, bo chyba zaczęłam się robić nudna z tym "sekretnikiem" ;)
Domita
Ten stempelek jest świetny! Wspaniale wpasował się w kieszonkę i taga. A że jestem wielbicielką tagów, chyba każdy wie ;) Piekna kartka! Szkoda, ze nie umiem robić kartek...
Magda(i)Lena
Osobiście jeszcze nie miałam czasu przyjrzeć się bliżej kolekcjom Melissy Francess (nowe kolekcje Glitz jakoś same wpadły w ręce ;) ), ale kiedy zobaczyłam tę kartkę musiałam je wziąć, tym bardziej, że mam w planach kilka przepiśników... :)

Proszę o kontakt na maila asia@craft4you.pl


A jeżeli nie zaglądałyście dziś do poczty to tylko przypomnę:

Wszystkie zamówienia powyżej 50 PLN złożone w dniu 1 czerwca 2011 będą wysyłane na koszt Craft4You za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie Polski.

Cudownego tygodnia i "do zobaczenia" w weekend :)
Asia {Leeya}


Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Magda(i)Lena pisze...

Dziękuję!

Wspaniale zaczął się dla mnie Dzień Dziecka.

Gratuluję też pozostałym dziewczynom. Fajna zabawa!

Pani Asiu, dziękuję!

Anonimowy pisze...

:)))) bardzo miło zaczyna się dzisiejszy dzień !


Ja również gratuluję dziewczynom i kieruję podziękowania dla pani Asi za możliwość świetnej zabawy i miłe słowa odnośnie mojej kartki :D

Edyta pisze...

Dla mnie również to miła niespodzianka. Gratuluję Magda(i)Lenie i domicie.
I dziękuję za możliwość udziału w wyzwaniu.