3 maja 2011

Na szybko

Witajcie w ostatni dzień długiego weekendu!

Mam nadzieję, że wypoczęliście i naładowaliście akumulatory, nawet jeśli pogoda nie sprzyjała spacerom!
A może właśnie dzięki deszczowi spędziliście więcej czasu w Waszych scrapowych kącikach?
Ja do swojego zajrzałam, ale na chwilę tylko - potrzebowałam czegoś na szybko z okazji ślubu.

Tag jest chyba najbardziej uniwersalnym elementem. Może służyć samodzielnie, jako zawieszka, zakładka do książki, bilecik do prezentu - lub jako fragment kompozycji na LO lub kartce. Mała forma, która może pomieścić dużo treści :-)



I co najważniejsze - szybko się go robi! :-)

Najpierw przycięłam rogi prostokątnej bazy za pomocą dziurkacza dwufunkcyjnego Duo Corners Ticket Tag, uzyskując w ten sposób klasyczny tag, a następnie nakleiłam kawałek arkusza Sheet Music z kolekcji Timeless, którego brzegi postrzępiłam postarzaczem do papieru Tima Holtza. Na tak przygotowaną bazę nakleiłam dwa tekturowe serduszka, potuszowane Distressem Walnut Stain i pokryte medium Crackle Accents, elegancki kwiat z zestawu Petunia Opus, pocięte fragmenty kryształowego zawijasa od Primy...


... na plakietce z napisem umieściłam kryształki z zestawu stempli Prima - i gotowe!


Pozostało tylko przywiązać koronką metalowy kluczyk, by podkreślić romantyczną stylistykę retro.
Nie zajęło to nawet 10 minut!

Mogę więc już wracać do rodzinnej partyjki scrabble - i Wam również życzę rodzinnego spędzenia końcówki weekendu :-)

Do zobaczenia za tydzień
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Encza pisze...

Maju, jest cudny !!!!!!!!!!!

IWA pisze...

Nie dość, że śliczny, to jeszcze ekspresowy!

-Renia- pisze...

UROCZY tag!!!! I tylko 10 minut! Muszę spróbować :)