29 kwietnia 2011

Angielskie róże i szycie ...

Witam piątkowo :)

Dziś po raz ostatni chciałabym Wam przybliżyć cudowne papiery Kaisercraft.... kolekcje English Roses oraz Timeless...
Tym razem zrobiłam scrapa wykorzystując English Roses – Florence, Timeless – Sheet Music, Timeless – Dress Form, Timeless – Script oraz Timeless – World Map.








A czemu marzenia /dreams ?
Dlatego, że niestety nie potrafię dobrze szyć .... A bardzo bym się chciała nauczyć !
Mam w planie zakup maszyny do szycia .... tylko pewnie sprzęt to nie wszystko ;)
Mogłam to pokazać dzięki ślicznemu papierowi Timeless – Dress Form, natomiast cudowne róże, którym ozdobiłam LO to English Roses – Florence !
Wycięte zegary to
Timeless – World Map, a papiery podkładowe to Timeless – Sheet Music oraz Timeless – Script.

Zostały mi oczywiście resztki... A ja marnować pięknych papierów nie lubię !
Więc stworzyłam małą zawieszkę do breloczka od kluczy.





Obie prace wytuszowałam Distressem Vintage Photo oraz Peeled Green.
Użyłam też postarzacza do papieru - TH Paper Distresser



Pamiętajcie o szalonej wyprzedaży w sklepie !
Co jest piękniejszego niż polowanie na wyprzedażach?
Ale to nie wszystko!

Stwórz piękne prace z użyciem materiałów z Wyprzedaży i wygraj bon o wartości 50PLN**!
A taka nagroda czeka na 3 z Was!

A jak zaszalejesz z zakupami to złapiesz upust 10%*** ;)

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam za tydzień !
Annar

Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Piękny scrap! każdy szczegół dopracowany perfekcyjnie, świetne połączenie dwóch kolekcji :)
zawieszka - cudeńko :)