18 lutego 2011

W cieplejszych barwach...

Witam piątkowo :)

Tym razem coś w radośniejszych barwach, tak na rozgrzewkę w te chłodne dni...
Pokaże Wam co jeszcze można zrobić z kolekcji papierów Basic Grey - Marrakech.
Wybrałam 4 arkusze: Mandarin Slice, Cardamon, Orchid Oolong i Vanilla Chai.



Dodatki którymi ozdobiłam kartkę to :
  • sznurek i gaza




Papiery bardzo mi się spodobały ..... i nie wytrzymałam... następnego dnia powstała kolejna kartka...



Tutaj wykorzystałam:
  • sznurek



Druga karteczka do wzięcia ....
Jeśli ktoś chętny proszę o komentarz pod postem :)


Pamiętajcie o wyzwaniu z mapką, którą przygotowała dla Was Oliwiaen i prezencie od Reni.
A w sklepie zaczęło się .... czyli dużo nowości....

Pozdrawiam
Ania - Annar


Sklep z materiałami do scrapbookingu

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie wiem, czy mogę... ale bardzo chętnie przygarnę karteczkę =]

Cudowne kolorki =]

silence pisze...

Uwielbiam stemple TH i takiej karteczce się nie oprę. Z przyjemnością ją przygarnę.
Pozdrawiam!

Oliwiaen pisze...

Przepiękne karteczki!! Niby kolory nie do końca "moje", ale ogromnie mi się podobają!

kasia123 pisze...

Piękna bardzo chetnie ją widziałabym w mojej kolekcji. Pozdrawiam .

Alosha pisze...

Piękne karteczki!
Chętnie przygarnę :).

Pozdrawiam!

KOLOROWY ptak pisze...

Pytanie :) jasne, że jestem chętna :)
Karteczka jest niesamowita! Kolory obłędne :) i któż się oprze Timowi ;)

beata-oln pisze...

Piękne wszystko, miło byłoby taką cudną karteczkę dostać w prezencie...

Alexandra pisze...

Śliczna karteczka i kolorki energetyczne :)

Zanka pisze...

Piękne kolorki, jestem w kolejce:)