7 grudnia 2010

Święta pod kocykiem ;-))

Witam w kolejny grudniowy wtorek :-)

Pogoda dzisiaj taka, że chciałoby się tylko wskoczyć pod ciepły koc z kubkiem gorącej herbaty malinowej!
Z takim właśnie, przyjemnie grzejącym wełnianym kocykiem skojarzył mi się papier Fuji z kolekcji Kioshi Basic Grey. Cieplej się robi na sam widok tej kratki :-)
A mając jeszcze kilka drobiazgów z zestawu zimowego "Eskimo Kisses" zrobiłam dwie świąteczne kartki:


W obu postanowiłam wykorzystać ten sam element dekoracyjny - świąteczny bukiet z poinsecją :-)
W kartce kwadratowej połączyłam go z "śniegowymi" pomponikami i kryształowymi szpilkami:

 
 
...a w kartce podłużnej wkomponowałam w świąteczny napis i wycięte gałązki:

 

Oczywiście nie obyło się bez odrobiny brokatu :-) Gwiezdny pył dodał blasku śnieżynkom:

Mam nadzieję, że obdarowanym tymi kartkami również zrobi się cieplej - na sercu :-))


do zobaczenia za tydzień!
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

renataa25 pisze...

Bardzo piękne te kartki!!!!!!!

Anabel pisze...

przepiękne kartki :)))

piedra preciosa pisze...

Oliwiaen proszę zdradź jakim dziurkaczem wycięłaś te piękne gałązki?

Colorina pisze...

przepiękne:))

Karolina Bajek pisze...

cuuudne!!! ten wzór "kocykowy" fantastyczny :)