20 października 2010

MAGNESUJEMY SIĘ :)

Witam bardzo serdecznie w ŚRODY z RENIĄ :).

Chciałabym Was dzisiaj zainspirować do zabawy z elementami tekturowymi :). Będziemy do tego potrzebować na przykład taki mały zestaw zawieszek tekturowych: zawieszki do kluczy – Tickets. Możemy je ozdobić i mieć zawieszkę ale równie dobrze możemy z nich stworzyć coś zupełnie innego.

Dzisiaj wykorzystałam tylko dwa bileciki (pierwsze z lewej na powyższym zdjęciu). Na dodatek pierwszy z nich rozcięłam żeby mieć dwie mniejsze tekturki :). Dzięki temu mogłam sobie zrobić fajny komplet MAGNESÓW na lodówkę.

Do stworzenia moich 3 MAGNESÓW wykorzystałam 3 papiery K&Company - z serii Jubilee: Bright Flowers, Magenta Accents oraz Teal Florals & Butterflies. Papiery te są wzorzyste więc nie dodawałam tutaj dużo dodatków.


Jak widać poszarpałam brzegi nie tylko na magnesach ale też na skręconych z papieru kwiatkach :).

Z dodatków idealnie dopasowały się tutaj urocze mini guziki Tiny Buttons Shapes- Botanical. Jeden z nich (kwiatuszek) znalazł się nawet w jednym z papierowych kwiatków. Dodałam jeszcze tylko trochę sznurka :).


Jako wykończenie wykorzystałam niezastąpiony preparat: Glossy Accents tworząc kropki, szkliwiąc liścio-floresy oraz dodając krople rosy na kwiatki.


Mam nadzieję, że zachęciłam do zabawy z tekturkami. Moje tekturki będą mnie co rano "ożywiać" zaraz po wejściu do kuchni.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na następną środę z Renią :D.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: