1 października 2010

Design Team - Oliwiaen


Witam wszystkich fanów Craft4You :-)

Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się w styczniu 2008, kiedy w Polsce nie było jeszcze sklepów scrapowych, a w pasmanteriach i sklepach plastycznych nie było tych wszystkich zagranicznych cudów, do których wzdychałyśmy na forum Scrappassion - i bardzo się ucieszyłam, że nasza forumowa koleżanka,  Asia-Leeya, postanowiła otworzyć sklep i sprowadzić trochę tych cudów :-) Oczywiście, od samego początku działalności sklepu jestem wierną klientką - zwłaszcza dział ze stemplami spełnia moje marzenia :-)

Tym bardziej cieszę się, że mogę współpracować z drużyną sklepową także jako projektantka - najpierw były to gościnne występy w czerwcu 2009 r, później stałe członkostwo w DT, a teraz - możliwość współdziałania z utalentowanymi i znanymi Scraperkami. Bardzo dziękuję Asi za tę możliwość. Mam nadzieję, że razem będziemy tworzyć prace na miarę renomy naszego Sponsora :-))
Gdybym miała określić swój styl, to pewnie wybrałabym vintage i shabby chic, jednak bycie mamą dwóch chłopców w wieku przedszkolnym wymusza coraz częściej tworzenie w innych, bardziej "nowoczesnych" klimatach. Ze scrapowych gadżetów najbardziej uwielbiam stemple - ale i kolekcja dziurkaczy i wykrojników zajmuje coraz więcej miejsca ;-)) Nie przejdę obojętnie obok papierów w paski, kropki i kratkę :-)
Oprócz Craft4You pracuję również dla Lemonade i Scrapgalerii oraz współtworzę blog wyzwaniowy Art-Piaskownica. Moje prace można zobaczyć na blogu CraftHobby Oliwiaen.
Oto kilka moich prac:


pozdrawiam!
Maja Nowak - Oliwiaen


Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

lilavati pisze...

podziwiam Twoje prace, są cudne i inspirujące :)
pozdrawiam