2 października 2010

Design Team - Annar



Witam wszystkich serdecznie :)

Mam na imię Anna. Z wykształcenia i zamiłowania jestem projektantem terenów zieleni.
Scrapbooking odkryłam w 2008 roku i w tej chwili jest formą spędzania mojego wolnego czasu.
Uwielbiam styl Vintage, wszelkie starocie, stonowane, naturalne kolory, papierowe kwiaty, koronki i mnóstwo znalezionych dodatków, których często używam w moich pracach.
Bardzo lubię eksperymentować i łączyć ze sobą najróżniejsze techniki.
Jestem miłośniczką małych form ATC, wszelkich twórczych prac mixed-media oraz scrapów.

Moje marzenie to więcej wolnego czasu na realizację wszystkich pomysłów, które codziennie rodzą się w mojej głowie.

W chwili obecnej prowadzę wyzwania na portalu Polki Scrapują i bardzo się cieszę, że dołączyłam do grona znanych i cenionych projektantek w Craft 4 You. Zwłaszcza, że to pierwszy sklep w którym zaczęłam się zaopatrywać we wszystkie scrapbookingowe cuda :) Zachwycił mnie ogromny wybór stempli i piękne papiery, które czasem z bólem serca muszę pociąć ... :)
Zaproszenie do DT jest dla mnie dużym wyróżnieniem !
Jestem pewna, że wraz z wspaniałą ekipą projektantek będziemy Was ciągle inspirować i zaskakiwać nowymi pomysłami :)
Moje prace można znaleźć na blogu: Annar-Moje Pasje

Kilka przykładowych poniżej:
















Pozdrawiam i życzę wszystkim cudownego weekendu :)
Ania -Annar

Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Gratuluję!!!! Twoje prace zachwycają:)

Rybiooka pisze...

Powtórzę się :) gratulacje, bardzo mnie cieszy Twoja obecność w takim gronie :)