30 października 2010

Bucik Bo Bunny

Witam serdecznie :)

Co tym razem zrobiłam z fantastycznej serii papierów SOPHIE firmy Bo Bunny?
Papierowy bucik :)



Wybrałam arkusz Sophie Tickled Pink, który zachwyca kolorem i delikatnym kwiatowym wzorem.



Do dekoracji przyszwy bucika wycięłam motywy kwiatkowe, które ozdobiłam preparatem Liquid Pearls Glue - White Opal oraz brokatem Stickles Glitter Glue Pink.
Użyłam też dziurkacza Marthy Stewart- Punch Doily Lace.
Wspaniale pasuje tutaj zawieszka niklowa - Made With Love - polecam !



Przypominam o wspólnym kartkowaniu ze świąteczną kolekcją Making Memories, na Wasze kartki czekamy do 4 listopada. Szczegóły znajdziecie tu.
Możecie też wylosować prezent od Reni, a do 31 października macie szansę "złapać okazję" w sklepie Craft4You

Pozdrawiam
Annar


Materiały użyte w projekcie:



Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

kachasek pisze...

wow!!! piękny jest! papiery i dodatki też cudne!

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowita praca!

Joanna Oborska pisze...

Piękny bucik :)

Oliwiaen pisze...

Fantastyczny bucik :-))