7 lipca 2010

Kioshi - nasze inspiracje


Basic Grey to kopalnia pięknych i oryginalnych materiałów, które uwielbiamy. Każda kolekcja jest inna i każda ma coś wyjątkowego w sobie, coś co powoduje uśmiech na twarzy skraperek :)
W Craft4You każda z Nas znajdzie kolekcję Basic'a odpowiednią dla siebie.

Dziś chciałyśmy pokazać Wam nasze prace, które powstały w całości tylko i wyłącznie z oryginalnej i barwnej kolekcji Kioshi.

Poniżej przedstawiamy prace wykonane przez naszą wesołą Gosię (Kreffcik):









A teraz moja kolej (Pejtoon), również miałam przyjemność pracować z kolekcją Kioshi. Początkowo nie byłam do niej przekonana, ze względu na różnorodność kształtów, ale jak zaczęłam się nimi "bawić" z sekundy na sekundę kochałam je coraz bardziej, są znakomite!

Wykonałam dwie karteczki, w których użyłam stempelków Kraftin' Kimmie:





Oraz kopertówki:





Sklep z materiałami do scrapbookingu



Brak komentarzy: