28 czerwca 2010

Zestaw Dzika Róża - cd inspiracji



Tak jak obiecałyśmy, ciąg dalszy inspiracji z nowego zestawu Craft4You - "Dzika Róża":


Jako pierwsze piękne kartki i notes wykonane przez Asię:

"Praca z tym zestawem była dla mnie samą przyjemnością. Piękne, stonowane kolory, brązy, które tak lubię. Pierwszy powstał notes, który już dawno obiecałam mojej siostrze, ale jakoś do tej pory nie znajdowałam inspiracji, a tu proszę :). A potem jeszcze parę kartek i kopertówkę na ślub znajomych. Wzorek z kryształków rozcięłam na kawałki, aby użyć je pojedynczo. I zakochałam się w tych maleńkich guziczkach, są słodkie, jak maleńkie cukiereczki."




Następnie Kreffcik :

"Brąz .... to kolor ziemi, wg mnie bardzo twórczy kolorek.. jak kombinowałam co zrobić z tego zestawu ......hhmmm ... to pasowała wszystko ... hihih..

kolor do którego wszystkie okazje można podpiąć ;d... W tworzeniu kartek użyłam embossingu wytłaczanego który podkreśliłam tuszem, dodatkowo użyłam punczerów EK

... Bardzo twórczy zestaw !!!!!! Fajnie się pracowało z nim :)"





I na koniec ja, Pejtoon ...

Zestaw "Dzika Róża" zmotywował mnie do stworzenia aż dwóch LO - to jedne z pierwszych LO w moim życiu, a dzięki tym pięknym papierom i dodatkom, praca była przyjemnością i dobrą zabawą. Oprócz LO wykonałam notesik na podręczne zapiski :)






Oraz Asia Wu.






Serdecznie dziękujemy za odwiedziny,

Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: